Retur

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.

 

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate:

 

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Returul se face cu etichetele inițiale intacte și cu toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.
  • Poti returna consumabilele sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant sau alte produse din categorie ) doar dacă acestea sunt sigilate și fără urme de folosință.
  • Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie trimise curate pentru ca returul sa fie acceptat.
  • Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria Maternitate si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

 

Produse din categoria Fashion

Poti returna produsele dupa completarea formularului de retur.

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.

Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

 

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 

Produsele cumparate se pot returna doar urmand pasii de mai jos:

Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.

Ce ai de făcut?

 

  1. Sună la orice companie de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa ta.

Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului

  1. Completează formularul de retur cu datele corecte și complete. Nu uita să specifici contul bancar pentru a-ți putea returna banii.
  2. Adaugă formularul completat în colet, alături de produsul pe care vrei să îl returnezi și bonul fiscal / factura aferentă comenzii.
  3. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului.

 

Observații

Completează cu atenție formularul, iar apoi atașează-l pachetului cu produsele pe care vrei să le returnezi. De asemenea, poți scrie propria declarație de retragere din contract sau ne poți trimite orice altă declarație neechivocă prin e-mail.

Nu uita să atașezi originalul sau copia dovezii de cumpărare (bonul fiscal sau factura) coletului-retur.

Îți vom fi recunoscători dacă produsul va fi în împachetat în ambalajul original al producătorului.

Returnarea o faci pe cont propriu, costul de transport nu va fi rambursat. Nu ne trimite colete “cu plata la livare” – nu avem posibilități tehnice de a primi un astfel de colet.

Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.

 

Cerere de retur anulată

Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  • Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj sau sa ne suni.