Intrebari frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare trimite un email la topitoydreams@gmail.com , atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica. Nu se fac refacturari pentru comenzile efectuate in perioada Campaniei Black Friday.

 

Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne prin e-mail topitoydreams@gmail.com, si in functie de categoria din care face parte produsul tau, iti vom indica solutia oportuna.

 

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”; c) Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

 

Cand se livreaza comanda mea?

Comanda ta va fi livrata prin curier in aproximativ 24-48 de ore, respectiv  in 1-2 zile lucratoare.

 

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate in politica de retur.

 

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre topitoy.ro, in contul indicat in mail-ul in care ne-ai instiintat despre retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

 

Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat dupa ce comanda ta a fost finalizata, aceasta a fost si facturata. In cazul in care nu ai primit factura in colet sau in plicul cu nota de transport, te rugam sa ne contactezi prin e-mail la adresa topitoydreams@gmail.com.

 

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi trimite-ne un e-mail la adresa topitoydreams@gmail.com in care sa precizezi ca doresti returnarea produsului/produselor, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

 

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs. Te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail  topitoydreams@gmail.com pentru modificarea rambursului.

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata scriind un e-mail la adresa topitoydreams@gmail.com. In cel mai scurt timp, un coleg te va contacta pentru suport. Cererile vor fi preluate in ordinea sosirii.

 

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin e-mail la topitoydreams@gmail.com. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin e-mail la topitoydreams@gmail.com, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.

SHOPPING CART

close